tisdag 5 oktober 2021

Höstkänslor




Lämnar minstlillan hos en kompis som bor på gården med detta vackra stora träd. Lönnar blir så extra vackra då deras löv blir alldeles gula och stammen får liksom en ännu mer svart färg. Så fina konstraster skapas. 



Själv tar jag mig en liten promenad bland prasslande höstlöv. På mig bär jag en jättefin, handstickad kofta. Köpte den för under hundralappen på Fyndet. Den är egentligen för stor för mig, men det är just det som gör den så bra. Perfekt att "kura ihop" i, eller att ha som ett extraplagg som går att dra över andra plagg om det är kallt. Till denna blåsiga höstpromenad passade den perfekt. Hösten är något av den bästa tid att vandra ut i tycker jag. 











Önskar att jag kunde överföra mina översvallande lyckokänslor för hösten till dig, om det nu inte är så att du kanske redan älskar den lika mycket som jag? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar