onsdag 2 januari 2013

Nyårs fest

Robin drog på nyårsläger i Ö-vik och jag och barnen hem till barnens farmor och farfar. Tänkte jag skulle visa lite bilder från nyårs firandet.

 Nyårs dukning med glitter och glamour.

 Galet god 3 rätters middag. Elias fick farmors hemmagjorda hamburgare med special sås, ett glas på fot och ett glas med vatten i precis som vi vuxna fast i litet format. Han var helnöjd.


Mina fina små barn. Vi hade ett riktigt mysigt nyårs firande. Elias fick vara vaken så länge han ville. Trodde att han skulle somna av sig själv i soffan då tiden skulle krypa mot 22 tiden, men icket. Strax efter 23 bröt jag mitt löfte och bar honom till kojs.

2 kommentarer:

  1. Härligt pynt och härlig mat, ser det ut som. Själv tillbringade jag tyvärr nyår ensam, gråtandes och galet förkyld, ack ja.

    SvaraRadera
  2. Men BU det lät ju inge vidare. Vi får hoppas att du gjort bort all sjukdom för i år, det vore ju praktiskt :D

    SvaraRadera