söndag 30 maj 2010

Min 1;a morsdag

Idag fick jag vara med om min allra första mors dag då även jag är mor. Fick ingen frukost på säng av min älskade Elias (Robin är borta i Ö-vik hela helgen), men han gav mig en sovmorgon ända till klockan nio. Det var ett bra tag sen man fick sova så länge. Vet inte hur länge Elias hade varit vaken, men när jag tillslut vaknade låg han i sin säng och lekte med sina fötter. Fick ett himmelskt stort leende av honom när han såg mig. Det var nog den bästa morsdags present en mor kunnat få.
...Fick ju dessutom vita fina utemöbler av min käre make i onsdags :)

Igår var vi till min mormor och grattade henne på morsdag i för skott. I eftermiddag ska jag och Elias till min farmor och gratta henne. Vi han gratta mamma/mormor i morse och ska väl ringa en signal till svärmor/farmor före vi går till farmor och farfar. Jag är SÅ lyckligt lottad som har så många mödrar runt omkring mig :D

Det står i bonde praktikan att som denna dag är, ska resten av sommarn vara. Dagen började med mulet, gick sedan över i regn och nu lyser solen för fullt. Ja det återstår att se vad denna sommar har att erbjuda vädermässigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar