måndag 13 oktober 2014

Hjärta hösten



Ja nu är jag tillbaka igen. Kommer troligtvis inte att "leverera" ett till två inlägg per dag, men något lite då och då.
Måste tillägga att det var inte för att jag kände att jag var tvungen som jag förut gjorde så många blogginlägg. (Jag vet också att det var några som tyckte att det kanske blev liite för mycket där ett tag och hade svårt att hänga med.) Mer för att jag tyckte att det var så otroligt roligt och inspirerande. Var jag än gick hittade jag olika motiv och nya tankar som jag ville plita ner här.
Helt plötsligt en dag så blev jag bara totalt spyless, kände mig mer stressat över att göra inlägg än vad jag tyckte att det var roligt. Dessutom tärde det lite för mycket på mig att inte riktigt veta om eller vem som läste min blogg. Vilket jag förstår är helt stört omöjligt att kunna veta.

Men som sagt nu är jag tillbaka efter en månads bloggavgiftning. Helt lagom tid enligt mig. Nu ska jag försöka ta bloggandet på en mer lagom nivå. Måste inse att det går inte att blogga flera gånger om dagen när man jobbar och har små barn. trots att det är fasligt roligt. Det gick då jag var mamma"ledig", men nu måste jag försöka hitta ett annat bloggtempo.

Roligt förresten att höra att det finns några som saknat mig ;-P


 Jag tycket att ibland bara få rå om en unge i taget är så fantastiskt mysigt. Här fick du se lite bilder från en skogspromenad bara jag och lillan tog tillsammans en vacker september dag.
September är en så otroligt vacker månad (lite dumt kanske att ja paus från kameran och bloggandet just då), kanske den vackraste månaden på året. Alla färger, den klara luften, jag kan bli helt lyrisk.
Det var en mysig promenad och vi han prata om både ett och annat :-D.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar