fredag 26 november 2021

Vykortsvackert

 

Idag ser världen kring Skogshägna precis ut som i ett vackert vintervykort. Gnistrande snö och mjukt solsken. 


Till och med trädgårdens odlingsplats, som annars brukar se bedrövlig ut i november, ser riktigt fin ut. Vackra detaljer från frökapslar och järndetaljer poppar fram i det vita. 







Jag har smort in mina näbbstövlar och de blev helt fantastiskt vackra. Som nya.




Inomhus blir mycket också mycket finare i solljuset. 




Vill SÅ så gärna finna ett (gärna tre) till av denna gardin, som egentligen är en duk. Jag har fått tips om att det går att köpa nyproducerat, men alla ställen jag hittat detta bolster är mönstret fel storlek. Den jag har har cirka sju centimeter höga stjärnor och de jag funnit är kring fyra..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar