tisdag 20 september 2011

3 saker jag gillar

...det finns många många fler saker på min "gilla" lista, men nu ligger dessa tre alldeles högs..

1 Att vakna av en kram från min fina lilla Elias som samtidigt säger "gomollon mamma!". Låter inte det underbart så säg.


2 Hösten. Jag ääälskar hösten, de blåsiga, ruffiga, regniga, klara, soliga dagarna, hela paketet lixom.


3 Att bli kallad frugan av min man. Jag kan inte riktigt förklara det, men varje gång Robin pratar med någon och till exempel säger; "vänta jag ska bara höra med frugan vad hon tycker" pirras det som till av glädje i hjärteroten.



Måste avsluta med några av mina favorit bilder från den närmaste tiden;




Farfar och Elias på Lycksele djurpark.


Kusinerna tillsammans mitt i den härliga sommaren.


Far och son.


Här behöver ingen gravid kvinna gå omkring och vara orolig när doktor Elias finns i huset.


Vi har ju fått fira vår 2 åring, här pågår det tårtljusutblåsning för fullt.




Tänk att så många vill komma och hälsa på mig!! :D

Måste ju skryta över Robins mästerverk till tårta.


3 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder Petra! Riktigt mysiga. Personliga favoriter: Robins mästerverk till tårta och doktor Elias. Vilken vacker mage!!

    SvaraRadera
  2. Håller med frida! Riktigt HÄRLIGA bilder!!! :) Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Tack tack :D Eller det är väl personerna på bilderna som ska tacka kanske inte fotografen ;P

    SvaraRadera