onsdag 2 maj 2012

Färg och Fynd

 

Dessa vackra äggkoppar fick jag av min syster för några jular sedan. De får representera  min kärlek till färger. Jag kan helt enkelt inte bestämma mig för vilken färg som är min älsklingsfärg
Tycker mycket om grönt, vilket kanske har visat sig i mitt val av färg i vardagsrummet, men nej det är inte min absoluta favorit. Kan inte heller bestämma mig om jag tycker om klara färger bättre än matta..

Kikade igenom två av Robins lådor som innehåller grejer från hans barndomsrum. Hittade några fina fynd.

En otroligt fin brun ask i trä.

En fin glas burk med lock.
Till sist en oval liten tavla med ett blom motiv.
 Jag vet, jag tycker egentligen inte om det, men jag blir som så saligt lycklig av många materialistiska små saker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar