fredag 16 april 2010

Nu är det färdig tapetserat i köket, jäjj!! Resultatet blev inte alls så pjåkigt. Jag och Robin är faktiskt ett riktigt bra team :D

Har åter igen hittat mig ännu lite mer slip jobb..ska det eländet aldrig ta slut? Det är alla skåpstommar till köksinredningen som behöver få sig ett lyft. Det är grymt jobbigt, men jag kommer nog tacka mig själv flera gånger i framtiden för att jag stod ut med den mödan, för det är så grymt fula och slitna. Aja, vi köpte ju trots allt köksinredningen för endast 2 papp så då kan man ju inte förvänta sig att det ska vara i toppskick. Får tänka på alla tusenlappar vi sparade istället för om vi skulle ha köpt allt helt nytt.....frågan är ju bara om det var värt det?

Upptäkte just att min äldsta lillebror Andreas snart fyller 25... Hur nu det kan gå till, jag är ju 25 och han föddes ju två år efter mig. Det är mycket underligt. Det är något som inte riktigt stämmer här...

Nej nu håller mina ögon på att trilla igen så jag måste börja att tänka på reffrängen.. Åter kommer någon annan gång.. Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar