tisdag 13 april 2010

Vårkänslor :D

Tänka sig, det blir faktiskt vår även i år. Brukar varje år någon gång där i februari/mars få en massa ångest och få för mig att nej det blir nog aldrig vår och sommar igen. Knas att jag aldrig lär mig :P

Vi har ju som sagt varit i Kristineberg en vecka och när vi kom hem till the Flark ställde jag mig och bara gapade. Vart hade all snö tagit vägen?? Den hade ju nästan halverats. YEAH!! Vilken fröjd. Såg dessutom den första svanen flyga förbi över mitt huvud i går. Nu dröjer de inte länge tills åkrarna är snöfria och det kanske kommer ett åh annat litet löv på träden. Wiii!!!!

Lever just nu i ett enda stort kaos. Vi flyttar om två veckor...heeelt galet...TVÅ VECKOR... Ojojoj... Och vi är inte helt på det klara med på vilket sätt vi ska kunna lyckas med allt vi har planerat in dessa veckor. Det är stök över allt i Flarkenhuset och allt som borde blivit nedpackat i lådor är det inte alls. I skogshägnahuset är det massvis med jobb kvar och som borde bli klart innan man kan bo där. URK!

Ett stort glädjeämne är att golven i sovrummet och vardagsrummet är slipade och klara! Det blev grymt fint. Det var nog ett antal år sedan dessa golv blivit slipade, om de någonsin blivit det... Har inget kort på resultatet, men det kommer säkert :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar