söndag 3 augusti 2014

Hallå i govärmen


 Men ja hej på dig du som kikar in just här! Jag bloggar på, varför kan man fråga sig. Ibland har jag ingen som helst aning varför, mycket ofta känns det huuur kul som helst och lite då och då slås jag av tanken att näe nu tar jag och slutar.

Här hos är sommaren så härlig. Jag och lillan klädde oss i blommiga fina klänningar och dansade loss på tomten. Underbart!
Om jag ska hitta något att gnälla på i detta varma väder så är det väl att det absolut inte ger en sådan lust till att arbeta med något. Rabatten jag egentligen skulle fylla med jord ligger orörd och möblerna jag tänkte skrapa står kvar i sin flagnande eländighet.. Det finns en oändlighet med saker som vi borde göra här hemma, men just nu händer absolut ingenting av just detta...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar