söndag 31 augusti 2014

Höststass


 Här bjuder jag på lite "Petrastil". En av de bästa sakerna med hösten (ja förutom allt förstås) är all höststass. Koftor, strumpbyxor, tjocksockar, lager på lager, murriga färger. Finns det något bättre? Om sommaren är det ofta så varmt att men helst går utan kläder (ja om man det fick), men om hösten går det att klä sig av bara den. Lager att ta av om solen kommer fram och det blir för varmt, eller att ta på om höstvindarna tar fart.

Haha, ibland undrar jag över vad folk tänker då de ser mig i mina konstigt matchande kläder. Meeen för det mesta struntar jag i det helt och håller. De får väl tycka vad de vill.


4 kommentarer:

  1. jag har slutat att säga något om dina klädval, jag älskar dej som DU är / mor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag mins allt den dagen du helt gav upp med att försöka påverka mitt klädval ;-D Tycks minnas att jag kom hem från en gudstjänst iklädd två klänningar på varandra...

      Radera
  2. En Perta är en Perta, är en Perta! :) Allra bäst som hon är! :) <3
    /E f
    Ps. Tänk att datorn trodde att jag stavade ditt namn fel hela tre gånger! ;)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket, mycket underligt.. Jaha se där Pertan tycktes visst också stavas fel ;-)

      Radera