torsdag 8 september 2016

Favoritbilder från sommaren -16

Som ni kunde läsa i förr, förra inlägget så har min kamera gått sönder. Jag kan säga så här, jag lider! Tycker själv att det är ganska så fånigt att lida över en sådan sak, men då min fina vän Helena skrev till mig på instagram att; "Nä inte är det konstigt att du är ledsen över att din kamera börjat krångla. Att fota är ju din passion." började jag tänka om. Det är faktiskt inte så konstigt. Och nu när allt är så in i bubblan vackert ute! Åh jag vill bara få springa ut med min kamera och fota...

Men här kommer i alla fall mina sommarfavorits bilder. Hoppas du hittar någon du gillar. :-D

























Ja den ljuva sommaren, hejdå vi ses nästa år igen! Jag hoppas att jag snart kan börja dela fina höstbilder. Den som lever får se. KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar