onsdag 21 september 2016

Tack!






Hej! TACK för alla fina och kloka ord jag fick från er efter mitt förra inlägg, jag blev så glad av era kommentarer. Så tack!

Just dessa dagar mår jag toppen och botten på bara en och samma dag. Ja det är så tokigt som det låter. Men jag är galet, när på euforiskt lycklig i hösten. Vilken underbar årstid. Drabbades dessutom av den första "snö-längtan" idag, egentligen hoppas jag att det är ett väldigt långt tag kvar tills den tiden är här, men det var ändå en härlig längt känsla.
Älskar att vandra runt i hösten. Dock känns det så otroligt sorgligt att jag inte får ha min kamera i min hand. Den är nog utan hopp och inte är det bara att köpa en ny sådär. Kostar ju en massa pengar. Letar på blocket och tradera efter en begagnad, men det tar också tid. ÅÅåh! VAD jag längtar efter att få fota igen. Att få fota är en terapeutisk handling för mig, utan det blir jag som nere.

Det blev ett kort inlägg denna gång, men jag hoppas på ett längre en annan dag!