lördag 13 januari 2018

Vinterlandskap


Just nu är vi hos mina två älskade svärföräldrar hela familjen. Här är det väldigt vacker vinter. Tog idag en liten tripp med bilen under dagens korta ljusa timmar för att få insupa vackra vita vyer. Och ATT ja fick. Tyvärr vågade jag inte stanna bilen på andra platser än just där det fanns en P-plats, vilket förstås aldrig fanns på de platser jag ville stanna på. Men några platser fick jag en blid på i alla fall.


Körde först upp till Kristinebergs slalombacke. Så otroligt fin vy.



På vägen upp till backen kör man förbi denna gård. Och om du följt min blogg länge så vet du att jag varit vid just denna plats många gånger förut och fotat. Tycker att huset är så vackert och så synd att det står och bara står. Gården, huset, läget, ja allt är så vackert.








Körde sedan vidare och lixom for fram i min svävande fåtölj bland de snöklädda vyerna.




Vinterlandskap är så extremt vackert. Får se om det blir fler bilder i morgon. Men nu ska jag sova. God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar