måndag 3 januari 2022

En dag i december

En del av mig som jag tappat bitar av är fotandet och glädjen i att få sitta och arbeta med bilderna jag tagit. Jag tror att kanske kommer det tillbaka igen, eller inte. Det får som vanligt tiden utvisa. Tyvärr består ju mitt bloggande mest av mina fotade bilder i "arbetad form", så det blir rätt haltande på bloggfronten för mig. 

Nu kommer några vintervackra bilder från en dag i december. En dag då förskoleklassen skulle lussa på pensionärernas grötfest och jag, tillsammans med mina föräldrar, vandrade ner till Tingshuset där lussandet skulle äga rum. Njut nu av frostig vinter, lite lucior (kan tyvärr inte lägga upp bilder från tåget här då man inte ska lägga upp bilder på andras barn) och sparkfärden hem igen med liten tomtegumma. 





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar