fredag 8 april 2016

Härligt


Jag ser kanske lite trumpen ut på bilden, men det är jag sannerligen inte. Äääääntligen går det att hänga tvätt på tork ute! Som jag har längtat! Tralla, trallallalaaa!


Inne har barnen haft målarverkstad och målat varsin mapp i trä vi köpt på Ikea. Är så fascinerad av min sons målarkunskaper. Den ena figuren efter den andra kommer till liv genom hans pennor eller som i den här stunden via en pensel.  



Ser inte riktigt fram emot helgen som ligger nu strax intill. Maken ska jobba och jag känner mig inte så sugen på att vara ensam med mina tre. I morgon ska vi till mina föräldrar, sedan får vi väl se vad vi hittar på.
Saknar min man så mycket just nu. Det känns som om vi knappt ens ses. Vilket vi förstås gör, men jag längtar efter att jag ska få rå om honom alldeles för mig själv utan någon annat som tar hans uppmärksamhet.

Hoppas helgen blir härlig för er allihopen! Har inte koll på hela det avlånga landet, men här hos oss ser det ut att bli en jättefin solig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar