tisdag 23 december 2014

Godan Jul!


 Med dessa bilder vill jag önska eder alla en fröjdefull jul!
Kan förtälja att våra julledighet började helt förträffligt med gråt och bråk. Det hände sig i morse då barnen skulle öppna sin julklappskalender att de började slåss om dess innehåll. Vilket ledde till att modern i huset blev ilsken och ledsen över deras beteende, tog klappens innehåll och kastade ut det på bron och låste ytterdörren. Som ni kan förstå blev det ett hejdundrans liv här hemma. Det fanns nästan inget slut på gråten...
Ja sådär underbart mysigt, magiskt och härligt blir det inte per automatik bara för att det är jul. Nej det vardagliga gnället lever fortfarande kvar ändock. MEN jag är i alla fall glad över att det i morgon är julafton och jag hoppas att det ska bli en riktigt rolig dag.

I och med detta inlägg tar jag lite julledigt från amatörbloggarskapet och jag önskar att ni alla som kikar in på min blogg får en riktigt bra jul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar