fredag 26 april 2013

Fredagsmys?


Lite svull har väl inget dött av? ..Eller hur det nu var.. Gott är det i alla fall.

En fredag kväll med maken, trodde jag att det skulle bli. Pytt! Inte ett larm på hela veckan, men nu passar det sig. Måste kanske förklara mig, Robin är inte bara pastor utan jobbar dessutom som deltidsbrandman och har jour denna vecka.
Halvvägs in i filmen PI (vilket för övrigt är en mycket fantastisk film) började det tjuta i fickan och Robin försvann ut genom dörren innan jag han blinka.

Det är väl lika bra att krypa till kojs, att se klart på filmen själv känns ju lite tarvligt. Meen jag kan ändå inte riktigt slappna av då jag vet att maken är ute längst vägarna och svirar, så det blir väl att sitta här och sura för mig själv och vänta på att tiden ska gå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar