måndag 8 april 2013

Sol i snön

Att dra i väg till svärföräldrarna varje påsk har blivit en tradition. Där är påsklovet som det bör vara. Snö, sol, skoter, steka mat över eld mm. Uteliv helt enkelt. Där får man verkligen smaka på den sanna härliga vårvintern. Fick till och med till några svängar på mina härliga slalom skidor, som jag har längtat. 


Jobbigt när man är liten och får svårt att röra sig som är van med denna eländiga påpälsning den ömma modern tvingar på en.


Lillmulle och Stormulle på en promenad i mulleskogen.



Min känsliga mage tål inte kaffe, meen det är så svårt att motstå när det kokas ute på elden. Denna gång lyckades jag faktiskt stå emot.

2 kommentarer:

  1. Heja vårvintern! Och heja du!
    Gott att se dig här igen (och övriga i go'familjen, svärmor inberäknad. :))
    Och imorgon får jag se dig LIVE.. om jag har tur. :)
    e f

    SvaraRadera
  2. Det ser jätte härligt ut.... Mor

    SvaraRadera