tisdag 9 april 2013

Klafs klafs!

Nu är det SÅ härligt ute så man blir lycklig i själen!! Solen lyser och värmer, snön börjar smälta och barnen hittar ständigt nya saker att utforska.
Jo jag vet, det är en slaskig tid vi har framför oss och jag borde väl känna att det känns jobbigt när jag har små barn som lätt kan bli väldigt kladdiga och blöta. Men nej det känner jag icket. Snarare tvärt om, det känns bara kul, man har väl tvättmaskin för allt i världen. Eller förresten, strunta i tvättmaskinen, de blir ändå lika skitiga nästa dag..


 De två översta bilderna togs i går och det nedersta är från idag.
Jag och barnen var och hälsade på min "mammakompis" och hennes underbara döttrar. Vilken härlig dag! Här sitter storbarnen och fikar go´fika  solen.

..Måste lägga till en annan mycket fantastisk sak med denna årstid; Det finns inga eländiga flygkräk som vill bita på en eller surra en i öronen. UNDERBART!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar