onsdag 9 mars 2016

En "ny" hylla








Livet rullar på i vår lilla familj. Barnen växer så det knakar och jag och Robin gör vårat bästa för att hinna med. Höll min sovande lilla bebis i famnen nu på kvällskvisten och tog hennes hand i min. Hallå! Det är ju ingen liten spädbarnshand längre, det är ju en snart ettårings. Gaaah! Hinner inte med på någe vis..

Jag har letat länge efter en hylla till hallen. Jag som haft i tanken hur jag på ett ungefär jag vill att den ska vara. Gammal och nött, men inte trasig eller så. Jag har inte kunnat hitta den. Tills jag för en dag sedan kom på att jag ju redan har den här hemma, helt utan att jag har tänk på det. Har samlat på mig lite fina trälådor och nu, med hjälp av min snälle man, sitter några av dem nu på väggen. Jag blev helnöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar