tisdag 5 juli 2016

Sommarbröllop


Numera är det inte så att inbjudningarna till bröllop lixom svämmar över i vår brevlåda i Skogshägna, därför blev jag alldeles extra glad då vi fick en jättefin inbjudan till våra gemensamma vänner Olov och Miriam.
Minstlillan fick följa med på både vigsel och fest, medans de andra barnen fick vara hos olika barnvakter. Måste säga att placerings"korten" på detta bröllop är något av den lyxigaste form jag någonsin varit med om. Vi fick alla tre varsin sylt, blåbär, hallon och hjortron.


Den OTROLIGT vackra bruden.


Brudgummen kramar sin syster som också var bröllopets vigselförrättare. Blev helt kär i hennes klädsel, som hon bytte om till efter vigseln, den där hatten alltså, så fin! 


Foto på brudbuketten är något av ett måste för mig.


Det såg så mysigt ut av alla dessa paraplyer som alla stod och tryckte under. Brudparet hade förstås varsitt med tillhörande ihållare. 


Min ursnygga man och ursöta lillgumma.


Lillan fick vara med under vigseln, men åkte sedan till sin farmor, farfar och kusin.


Det är något särskild vackert med regndroppar på en vacker bil.



Uppehåll just då brudparet anlände, men just efter att alla kommit sig in i festlokalen vräkte regnet ner.


Den fina och goda förrätten. Fotade aldrig middagen, hade för mycket annat att tänka på. Men MUMS så otroligt gott och lyxigt. 


Måååånga och gooooda tårtor.



När vi kom hem, kring ett halv två på natten var det ett sådant magisk ljus ute så jag var tvungen att få fota min otroligt fina man. Ja, jag fick själv också vara med på ett hörn.

TACK fina Olov (som stavar med V som i vacker och inte F som i ful) och glada fina Miriam för att vi fick vara med på er dag! Hoppas vi får bjuda hem er till oss så snart det bara går! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar