tisdag 25 oktober 2016

Kärleksord


Vilket gråväder. Vackert gråväder.


Av någon outgrundlig anledning sätter sig vissa personer sig lite extra nära i ens hjärta. Personer man egentligen inte träffar så ofta, men som ändå dyker upp i tankarna lite nu och då.


En sådan person för mig är en av mina bästa kompisars lillebror. I helgen gifte han sig med sin stora kärlek i livet, Seth. Stora delar av denna helg har mitt hjärta befunnit sig på Island, det var nämligen där de gifte dig. Så magiskt det hade fått vara att få va med.
Anders och Seth jag önskar er det bästa!! Hoppas ni hade en UNDERBAR helg och får världens bästa liv tillsammans!


Jag har fått sådana vackra ord om min bloggen på senaste tiden. Tänker då och då att jag kanske egentligen inte borde hålla på med detta bloggande, man vill ju som att saker man gör och lägger mycket tid till ska ha en mening och inte bli meningslöst dravel.
Särskilt ett mail som jag fick för en tid sedan satte sig extra på mitt hjärta.

"Det finns tunga tider, då är dina bilder en lisa för själen." 

Vilka vackra ord, med ett sådant djup. Vilken förmån jag har i livet som får ge något så vackert till någon annan. Jag vill inte hänga ut personen som skrev detta fina mail, men jag vill säga tack till dig för orden du skrev! Dessa har ekat i mitt hjärta då livet för mig känns tungt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar