torsdag 16 februari 2017

Snygga ben


Mitt absoluta favoritplagg är leggings. Mjuka sköna och passar till tunikor, klänningar och långa tröjor. Hatade när jag var liten att bära klänning. Nu har jag förstått varför. Inte var det på grund av själva klänningen, nej det var på grund av de eländiga strumpbyxorna man skulle ha till. Sådana där åtsittande, kliande som hela tiden hasade ner. Usch, jag får hurven av bara tanken.
Nu älskar jag klänningar. Att ha snygga ben gillar jag också. DÅ menar jag inte själva benen i sig utan det de är klädda i. Gärna färgglada, mönstrade tajts.
Vad tycker du om att klä dig i?


Den här lilla färgglada galningen alltså. Tänk vilken tur jag har som fått henne till min. I alla fall till låns. Hon kan göra en totalt galen. Men allt hon behöver inte göra mycket för att man ska smälta till en liten pöl och glömma all ilska. Så gruvligt söt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar