onsdag 8 november 2017

Ljust


Jag har lite svårt med vitt mot vitt, som jag nämnt förut. Men jag tycker så fasligt mycket om dessa vita gamla lakan som jag har som gardiner just nu i vårt vardagsrum att det inte gr så mycket. Jag har vant mig. Om vi får bo kvar i detta hus ska jag fira med att tapetsera om dessa vita väggar i en fin krusidullig tapet. Har redan bestämt vilken. Lovisa heter den och jag blev blixtförälskad vid första ögonkastet.
Tycker också mycket om att ha skogen precis runt knuten. Om du ser ut genom fönstret åt detta håll är det nästan bara skog du ser och en liten grusväg som leder ner till grannarna. 


Om ett par veckor kommer det att börja adventspyntas i detta rum. Det ska blir roligt. Något att se fram emot. Inte stressa över, se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar