onsdag 15 november 2017

Vintervackert


Magiskt vackert är det ute just nu. Minstlillan skulle till sin mormor en förmiddag och vi tog oss en promenad dit i den vackra vintervärlden. 



Gordon, som alltid misstycker å det grövsta då vi lämnar Skogshägna stod länge och jamade efter oss när han inte längre kunde följa med. Det ser väldigt läckert ut med en svart katt i den vita snön. Han blir, om det nu är möjligt ännu mer svart.


Varje gren i naturen lixom gnistrade. Så vackert. Jag lämnade minstlillan hos mormor och vandrade hem igen.


Man kan stöta på mycket fint när man är ute på promenad. Som denna vackra dörr till exempel. Så fin!





När jag kom hem till gården igen möttes jag av en mycket glad svart katt.




Han sprang fort in och till sin matskål som står i fönstret i tvättstugan. Stod ett tag och tittade på honom då han åt och tittade ut på allt det vackra gnistrande. 


Titta förresten en sådan fin gran vi fick i uppmuntringsgåva av min farbror. Blev så glad. Och inne på bordet står fina blommor jag fick av mor och far. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar