tisdag 3 april 2018

Lapa sol


Galonklädernas tid är här. En rolig tid för barnen, kanske inte lika rolig för föräldrarna. Men det är som det är, de har i alla fall mycket roligt att leka med utomhus. Väldigt bråk då man måste krångla på dem alla lager kläder som behövs, men tack och lov är den tiden kort. Hoppas jag i alla fall.


Själv satt jag på en plats en bit i från på en egengjord snösoffa och tänkte lapa sol, läsa bok och dricka mitt kaffe i godan ro. Det blev inte mycket av det kan jag säga. Fick istället springa och serva de små med både ett och annat. Men, men en liten stund blev det i alla fall. Fick en liten pratstund med min granne som kom förbi, det var riktigt trevligt.



Nu är vi lediga hela familjen resten av veckan. Så skönt! Jag älskar de dagar då jag får ha min man vid min sida hela dagarna och hela nätterna. Han är min bäste vän och jag vill ha han hos mig jämt och ständigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar