fredag 20 april 2012

Stolt!

Tänk, nu kan jag faktiskt säga att vi åtminstone har ett rum som är helt klart då det gäller renovering.

Det saknas nu bara en sideboard där vaggan nu står och ett annat matsalsbord (det är nämligen inte vårt bord det som nu står där just nu). Önskar mig ett vitt runt gammeldax bord, men jag undrar om det endast kommer att förbli en önsketanke. Kommer det ut något sådant på blocket hinner man knappt blinka så är det någon som köpt det. Aja, får se hur det blir.

När jag var i Ursviken sist och hälsade på min moster fick jag en sådan oerhörd längtan tillbaka till Skellefteå. Vet inte hur jag ska få ihop detta. Vill inget hellre än att bo i vårt hus i Skogshägna, samtidigt som jag så gärna vill bo en liten bit utanför Skellefteå. Får helt enkelt ta och förminska avståndet en aning, hur nu det ska gå till...

8 kommentarer:

  1. Nej nej nej... fel håll Petra, skellefteå är alldeles för långt bort vet du väl ;)

    Förresten va fint det blev! :)

    SvaraRadera
  2. haha, men om jag kunde ställa mig på Ef:an och lixom dra i hop vägen så det blev kortare åt båda hållen, låter det bättre?

    Tack :D

    SvaraRadera
  3. BRA JOBBAT !! Det där med att dra ihop E.an... va ett bra förslag... vill gärna ha alla mina systrar närmare mej... även du Petra.. så man kan gå dit när man vill... Ja, alla som jag älskar...<3
    Mor

    SvaraRadera
  4. Nej hördu! Våga inte flytta längre bort! Jag håller med Sofia.. Det är nog långt som det är... Men det där med att dra ihop E4:an lite (eller jättemycket) låter som den bästa idén på länge - gör det, snälla! :)

    Det blev jättefint i vardagsrummet, så skönt att få det klart! :)
    Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Bureå är annars ett väldigt trevligt alternativ
    Ni, eller kanske vi, kan ju ha en sommar"stuga" i Skogshägna *blinkblink* dit ni och vi och P&F&W kan komma och mysyyya allihopa... Hihihi
    Vilken sjukt bra idé ;-))) Ibland får man riktigt bra idéer *skratt*
    (kanske för att klockan har passerat 00:00....

    KRAAAMIZ

    SvaraRadera
  6. Ja vilken sjukt bra idé!! Ni får ta och hitta en stuga och frakta hit den till oss ;P Hahaa ja de nattliga idéerna som uppstår brukar ju vara de bästa...

    SvaraRadera
  7. Tycker Skellefteå låter som ett RIKTIGT bra alternativ... :) Tack för senast: det var supertrevligt!! KRAM!/Helena

    SvaraRadera
  8. GALET snyggt rum alltså! Well done :)

    SvaraRadera