söndag 6 juni 2021

Nu är det sommar

 Juni fortsätter att bjuda på varma sköna sommardagar. Min kropp vill inte riktigt vara med, men jag kämpar på med allt jag vill ha ordnat i dessa tider. Det är ju så mycket man vill och tiden rinner i väg med en väldig fart som alltid i maj och juni. 

På min födelsedag åkte jag, minstlillan och min pappa ut på en tripp till två handelsträdgårdar. Jag har grävt en helt ny rabatt och grävt gropar att sätta träd i, nu behövdes bara lite perenner och träd att planera. 


Älskar att besöka handelsträdgårdar. Kan vandra runt i timmar. Hem med mig följde en hel del vackra växter, bland annat en efterlängtad blodhägg. 



Denna vackra underbara tid. Så mycket som blommar och doftar. 


Vår körsbärsbuske blommar underbart vackert! Sommar, ljuvliga sommar. På tal om sommar, nu har vi hämtat hem årets sommarkaniner. Så gruvligt söta. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar