torsdag 14 maj 2015

En bra dag


Min man och jag var lite så där extra sega i morse och hade inte så stor lust till att starta igång dagen. Vi låg istället ett bra tag och tittade, gosade och luktade på vår fina lilla skatt. Jag kan inte fatta att man kan vara så totalt såld på någon man bara träffat några få dagar. Godare doft och lenare hud än på en bebis går nog inte att finna. Verkligen en bit av himlen.


Då vi till slut kom ner till köket stod storebror i full färd på med att göra frukost till oss. Det var bara att göra lite kaffe för att sedan inta köksbordet och mumsa på de goda smörgåsarna han brett. Vilken lyx.


Jag blir alltid så lyrisk då det börjar att skifta i ljusgrön i alla träd och dungar. Älskade gröna musöron, att ni äntligen är här.


Lillan fick premiär åka i vagnen idag. Storasyskonen var båda ivriga på att få styra.


Jag och barnen tog en liten promenad till våra grannar, min farbror faster, för att få titta lite på kaninerna och se deras kycklingar. 


Måste tillbaka till dem snart för att fota och titta lite närmre på de allra minsta kycklingarna. Så underbart söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar