fredag 29 maj 2015

En fredag


 Storskrot och lillskrot tillsammans i soffan, så mysigt!

Denna dag har visat lite olika sidor, i alla fall om man tänker vädermässigt. Från sol till mulet, skurar till mulet och åter till sol. Passade på under de mulna timmarna att putsa fönsterna i vardagsrummet. Det känns SÅ skönt att ha det gjort. När sommaren är slut kanske jag har lyckats komma runt hela huset.
Att putsa fönsterna hör verkligen inte till min favoritsyssla direkt. Det har i och för sig blivit lite lättare och "roligare" sedan vi fick av mina svärföräldrar en sådan där maskin som suger bort vattnet från rutan (vad nu en sådan sak heter).

Plockade en liten blombukett från min mammas rabatt att ställa i mina nytorkade fönster. Längtar tills dess jag har en egen rabatt att få plocka blommor i från..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar