fredag 15 juni 2012

Underbart!

Vi har en härlig start på Robins semester med vackert väder och mycket uteliv. Det tråkiga är att myggen vaknade till liv i tisdags, men om man räknar bort dem så har vi det bara underbart.

Det är så mysigt, Elias ska som göra allt på samma sätt som vi. Vart jag än vänder mig om på gården ser jag det. 
Har Robin ställt en spade mot väggen, så har Elias också ställt sin spade där. Har vi parkerat skottkärran på en plats, tar det inte lång tid innan Elias lilla skottkärra står bredvid. 






Emylinda sover med mössa, snutte och filt i sin vagn. Och dockan Pelle med mössa, snutte och filt i sin vagn. När sedan lilla E grät, ropade Elias; "Nu gråter Pelle och Emylinda, vi måste gå och hämta in dem!"
Jag har själv något kort från det att jag var liten då jag sitter i soffan och ammar min docka bredvid min mor som ammar lillebror Andreas. Sådant är ju så gulligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar