fredag 22 mars 2013

Påskkort

Jag har lovat mig själv att bara skriva max ett blogginlägg om dagen. Vill gärna ha kvar er mina fina läsare och inte sätta skräck i er av att det bara sprutar ut inlägg som ni knappt hinner med att läsa.
MEN jag har så förfärligt tråkigt. Tog en ipren för att få ur lite feber ur kroppen för att orka med nattning av barn. Nu är jag är fortfarande lika förkyld, MEN den lilla tabletten gjorde mig så ruskigt pigg. Nej absolut inte pigg i kroppen (disken och stöket i köket står fortfarande lika prydligt kvar som då jag lämnade den sist, vilket jag inte har någon ork till att tag i), MEN i skaalln där är jag pigg minsann.

Istället för att gå och lägga mig, satte jag mig och redigerade lite bilder jag tagit under dagen. Vilket nu ledder till ännu ett inlägg från mig.


Sonen kommer ofta och frågar om vi inte kan pyssla idag? Så idag blev det lite påskpyssel.



Så gulliga kycklingar och så enkelt att göra. Vi hade en riktigt mysig stund tillsammans jag och min son.

Önskar er alla en mycket trivsam helg! ...Det känns som att jag skriver just den meningen stup i ett. Vad snabbt veckorna går. Vet inte om just min helg kommer att bli så särskilt trivsam, men jag ska göra mitt bästa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar