torsdag 21 mars 2013

Snor och fint tyg



Underbart fint tyg från Åhlens, det är dessutom avtorknings bart vilket är en stor lycka i en barnfamilj.
Funderar du på att köpa en sådan där "nästanvaxduk" att ha till hela bordet, lyd mitt råd och gör inte det. Den fungerar inte på långa väger lika bra som en riktig vaxduk. Jag upplevde nästan att fläckarna sögs in ännu mer än på ett vanligt tyg om man inte torkat av dem på stuts.
Jag har istället en riktig vaxduk över hela bordet och sytt en liten löpare av den mjukare "nästan vaxduken" och låter den ligga på mitten av bordet.

Här hemma snoras det i massor. Härligt, härligt, eller? Johanna Sundström skrev på sin fb att hon hoppas på att halsontet som smygande ikväll kommer att smyga tillbaka i natt. Jag hoppades för min del samma sak. Vet inte hur det gick för dig Johanna, men för mig gick det inge vidare.

... Förresten, snygga sockar på de fula tupparna va? :D

Lite mer vardagsbilder;





1 kommentar:

  1. Diggar titeln! Och innehållet också,förstås. :)
    Elaka f

    SvaraRadera