måndag 17 augusti 2020

Brunch

 

Vissa människor är det bara så att man älskar lite så där extra mycket. För mig är det så jag känner för dessa tre kvinnor i mitt liv som jag i denna sommardag fick spendera en förmiddag med.

Inne i Annas kök känner man sig glad av henne i första hand men också allt det fina i inredningen. Men nu var det inte i köket vi skulle tillbringa denna förmiddag utan i Annas växthus.



Bland blommor och grönsaker dukade vi upp vår i hop skrapade lilla brunsch. 


Sandras alldeles nybakade jättegoda bröd. 


Jag hade med mig smörstekta kantareller och egenplockade blåbär och hallon. 



MUMS, mums, mums!! Så galet god brunch. 




Efter en lång stund av ätande av allt detta goda, pratande och en massa tid att bara vara. Sicken lycklig dag! Få vara bland människor man älskar och alla dessa fina växtligheter.