onsdag 7 september 2016

Våffellunch en sommardag


En sådan där sommardag att minnas tillbaka till. Jag kör land och rike runt (känns det som i alla fall, barnens bästisar bor runt i kring i småbyar och det blir rätt många kilometer att skjutsa) för att köra mina små till deras fina vänner. Sedan får jag och minstlillan komma hem till min faster Anna på våffellunch. Mitt hjärta klappar allt lite extra för min fina faster och huset där hon bor med alla sina vackra pinaler.



Medan Anna gräddar våfflor plockar jag lite hallon och smultron från gården i en vacker skål. 



Minstlillan tyckte att det var SÅ gott och jag med.


Älskar hur ljuset lyser i hennes låånga ögonfransar.






Vi har väldigt lik smak på mångt och mycket Anna och jag.



Sedan dyker min man upp och vi dricker kaffe medan minstlillan upptäcker och undersöker.


Min mans händer passar alldeles ypperligt för dessa små fina kaffekoppar.

En fin dag att lägga till i hjärtat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar