tisdag 20 augusti 2019

Glädje som ändå skapar stress


Tystnad har landat här i min lilla blogg. Min stress har på något sätt sammankopplats med mitt bloggande. Jag har inte velat ta till mig det, för jag tycker ju detta är bland det roligaste jag vet. Men när jag har suttit ett tag med bloggen så stiger min andning högre och högre upp i bröstet, axlarna spänns och pulsen ökar. Jag har tvingat mig själv till att inse att bloggandet ger mig stress. Hur kan något som är ett glädjande intresse leda till sådan konstig stress? Det känns så ledsamt för mig och jag har därför vilat från detta och tänker fortsätta med det en tid.

Men jag har fortfarande glädjen i att fotografera och jag skulle så gärna vilja dela här några bilder från några av mina finaste stunder från denna sommar. Kommer att göra några inlägg här framöver med bilder, jag då och då redigerat, som redan ligger klara i en mapp och väntar som jag så gärna vill dela här. Några av dem kommer här och nu.
Sommar inne, skatter ute, bokläsning i det gröna, kaffe, nytt porslin, blomsterlycka och festfin på 40 års kalas.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar