torsdag 22 augusti 2019

Trädgården


Älskade pioner. Första året som de blommar. Tänker köpa fler i höst/sensommar av en annan sort och färg. Älskar dessa blommor. Här kommer lite bilder från min och Robins trädgård och platser som vi byggt upp tillsammans här på vår gård. Jag älskar att göra saker tillsammans med min man.






Små kaffekoppar som skulle till porslinshimlen (om det nu finns någon sådan) fick följa med mig hem istället och står som små prydnader bland mina planterade blommor.


Minstlillans vackra solrosor har växt sig så stora att hon kan sitta i dess skugga och äta sin frukost.












Min absoluta favoritplats på heeela gården är just där i denna gröna solstol.



Finns det något vackrare än regnblöta blommor?












Nu när jag har ett gäng med redan redigerade bilder känns det så mycket lättare att också blogga. Att få se tillbaka på sommarens bästa dagar är ju en ren fröjd så det kommer mer inlägg om det snart. Om du vill få du gärna kika in här på min lilla hörn i denna enorma plattform.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar