tisdag 3 november 2020

Nya sockor

Hjälp vilket regn som ÖST ner den senaste tiden. Gårdagen var nog den värsta, det liksom piskade regn från alla håll samtidigt. Knäpp som jag är så fick jag för mig att, just denna regniga dag, fota mina nya sockor. Bilderna blev lite suddiga på grund av allt regn som hamnade på linsen. (Så knäppt alltså att vara ute och fota en sådan dag..) Och så hamnade fokuset mer på skorna än på sockorna, men förutom det så blev jag rätt så nöjd med bilderna. 





Idag är det soligt och magiskt vackert ute. Det är översvämningar lite här och där och får jag orken tillbaka under dagen, gav liksom det jag hade av mig själv under mina små timmar på jobbet i morse, så vill jag gärna ta med mig kameran ut och fota lite vackra speglingar. Vi får se hur det blir. Det kommer ju en dag i morgon också om det inte vill sig idag.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar