lördag 27 juli 2013

Sol och bad


Åh ljuvliga dag! Sommarvärmen gör mig så lycklig.

Puh jag han innan augusti månad anlänt! Att bada i havet alltså. Eller rättare sagt att bada inom Sveriges gränser över huvud taget denna sommar. Jag har nämligen bara badat i Medelhavet, vilken inte riktigt räknas.
Det skulle nästan kännas skamligt att ta sitt första dopp för året i augusti, nu kan jag i alla fall säga att jag gjort det i juli.
Jag blir mer och mer badkruka för varje år som går, vilket är ett elände. Förut har jag alltid älskat att bada och då har värmen i vattnet inte spelat så stor roll, men idag skedde det då tillslut. Jag inte bara doppade mig utan tog till och med ett flertal simtag.


...Förresten måste jag tillägga en viktig sak; NEJ jag är INTE naken där jag ligger på klippan och solar. Jag har en bikini på mig som är ljuscerise. Det kanske gör att det ser ut som att jag inte har något på mig alls, vilket som sagt icket är fallet. Så då har jag gjort det klart. :D



3 kommentarer: