tisdag 30 juli 2013

Snask varje kväll?



Min syster har varit på besök och tog med sig otroligt goda chokladmuffins. De gick ju bara inte att säga nej till. Det är så mysigt att få duka fram det ätbara i fina skålar och på fina fat. Det är ju samma innehåll som om jag skulle ha slängt fram förpackningarna som de är, men nej detta är mycket vackrare att se på. Att man äter både med munnen och ögonen är ingen lögn.

Den orangea skålen och duken har jag fått av mina svägerskor, kakfatet av en kär vän och de fina ljuslyktorna och den lilla skålen är några av mina senaste loppisfynd.

Det är konstigt på sommaren är det på något sätt mer tillåtet att äta en massa snask. Det är inte lördag varje kväll, men man lurar sig själv att det skulle vara det. Oj, oj nej det är inte bra, bäst att skärpa sig igen så inte tänderna ramlar ut och rumpan börjar växa i storlek.



1 kommentar:

  1. Kanske lite sent svar men.. :) Tack för att jag fick va me er, de gjorde mig gla :) Roligt att hitta på något.
    Äta mat me er, slappa framför film, sola på stranden läsa en mycket fin bok som jag fick låna: Masarin Och Datanjang. Känna på vattnet.
    Bara va me er helt enkelt!

    tack tack! Petra du och din familj betyder mycke för mig! Kramizen till er alla <3

    SvaraRadera