måndag 10 februari 2014

Lite hemma hos oss


Vårt köksbord, tänk om det ändå kunde se lite städat ut. Den enda gången om dygnet det faktiskt syns att det är ett bord under allt bråte är om natten. Annars är det ständigt fullt med grejer på.


Lillan och storebror har för första gången i sitt liv fått måla sina naglar. Lillan lika blå som hennes fina ögon och storebror gråsvart, svart är nämligen en av hans favoritfärger. 


Åh om denna kofta ändå hade varit i storlek 38! Jag hade då gärna burit den. Men nej det är en kofta som får ligga och vänta ett tag i garderoben tills lillan vuxit sig lite större. Om inte min varmblodiga son tvärt skulle bli lite frussen av sig förstås för honom passar den perfekt. 


Här är istället en kofta som passar mig perfekt. Underbart fin och skön!


Storebror fick höra att det var alla hjärtans dag i veckan, så han började genast öva på att måla lite hjärtan. Här är en med lång svans :D

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag gillar din blogg Petra. Den är så mysig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK Frida! Det gjorde mig jätte glad att läsa :D

      Radera