fredag 21 juli 2017

Stugan

 Här kommer en bildbombning från våran vecka i svärfars sommarstuga. Vi älskar hela familjen att få vara på denna plats och hoppas vi hittar fler tillfällen i sommar. Vädret var väl inte jättevarmt och rätt regnigt kan man säga. Men vi har trivs ändå. Vädret får ju inte styra tillvaron, då kan det ju gå helt åt pipan. Dock lyckades minstlillan dra med sig sjukan vi inte nämner vid namn från Lappis. Hujedamig! Jag tror inte jag varit så sjuk i den sjukan så länge jag kan minnas. Två dygn försvann för mig av kräkningar och hög feber. Minstlillan, jag, Elias och Robin åkte dit, medans Emylinda klarade sig på något mirakulöst vis.
Om man bortser från det så hade vi en toppenvecka och här kommer lite, eller rättare sagt många bilder från vår vecka;











En favorit bland alla småblomster, Linnéa.
















 





Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar