torsdag 9 februari 2012

Fest

I söndags hade vi barnvälsignelse för vår fina Emylinda. Vi passade även på att fira Robins 30 års dag samma dag (han var borta och jobbade hela nyårshelgen, då hans riktiga födelsedag ägde rum).
Det var en sådan härlig dag. Svärmor hade gjort världens smaskigaste smörgåstårta, min fina faster sjöng "ett mästerverk" med sin vackra altröst, Robin sjöng "det har landat en ängel", Lotta Grenehed predikade så otroligt bra och det bästa av allt, många av våra vänner som kunde komma och dela eftermiddagen med oss.

Det var många som inte kunde komma pga sjukdom, avstånd och jobb, men de som kom gjorde mig så glad. :-)


Hade ingen som kunde fota under barnvälsignelsen, så jag tvär slängde kameran till Jonny just innan det skulle börja. Det är jag väldigt glad över att jag gjorde. Annars skulle jag inte ha detta fina kort på mig och min dotter;



2 kommentarer:

  1. Vad fina ni är! Och du är så duktig på att formulera dig Petra! Både när du pratar och när du skriver ^ ^

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Anita :D

    Eh när jag talar kan väl diskutteras om det är särskillt vältaligt, men att skriva tycker jag är riktigt roligt :D

    SvaraRadera