söndag 11 augusti 2013

Fota kusiner

 (Mitt på dagen är absolut inte den bästa tid att fota tavlor, men det fick gå för denna gång.)



Nu lämnar jag min sista mamma"ledighets" vecka bakom mig och strävar fram emot det "vanliga livet". Ja det ska väl gå det också får jag hoppas. Inskolning på förskolan veckan som kommer och sedan jobb.

Vi har varit på besök hos min uggletokiga svägerska, hennes man (vilket är Robins bror) och deras lille son några dar denna vecka.

Kusinerna har fått leka och busa av sig riktigt ordentligt.
Jag hade tänkt försöka mig på att fota dem alla fyra på samma plats utan att arrangera det hela. Det gick väl så där. Storkusinerna sprang i väg så fort de såg kameran, hur mycket jag än försökte smussla med den. Småen vände hela tiden bort sina ansikten, fick jag med den ena så var alltid den andra bortvänd. När alla fyra fick busa med farmor så har jag i alla fall dem alla på samma bild, ja nästa i alla fall.. Nåväl, vi hade i alla fall väldigt roligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar