torsdag 6 november 2014

Lite roliga inköp

 På jakt efter 5 års present till barnens kusin, farsdagspresent och något litet fynd gjordes dessa små inköp.


Har sedan vårt skafferi blivit färdigställt småletat lite efter burkar till vaniljsockret och bakpulvret. Hittade nu dessa underbart söta. Blev lite småkär. De passar oerhört bra i vårt skafferi.


På röda korset hittade jag denna underbart fina hemsydda sammetsklänning. Det blir lillans julklänning för i år. Mjuk, gossig, vacker och skön. Fick känslan av Lotta på Bråkmakargatan och hennes finklänning som hon mycket hellre ville ha än den som "killades och stacks", den som hennes mamma ville att hon skulle ha.


Är helt galen i dessa små och stora fint målade ljusstakar. Börjar att ha några stycken så jag ska nog försöka stå emot att köpa några fler. Denna röda köpte jag på röda korset för 30 kronor. Det blev en lite julig känsla i en del av vardagsrummet då denna ljusstake ställdes dit. Jag gillar det :-D


Hittade också en 5:års present och en mycket fin farsdagspresent, men det återkommer jag med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar