onsdag 6 mars 2019

Sportlov


Vädret ute är fantastiskt. Jag och våra två äldsta barn åkte en dag till slalombacken. Det var ett sådant perfekt väder för slalomåkning. Sportlovsväder helt enkelt.


Andra dör mig glädjeämnen är denna soliga vecka är en fin garnleverans. Garn är så vackert. Tycker om att ha det liggande i min åsyn ett bra tag innan jag stickar något av dem. Dessa fina har jag roliga planer för.


Fikastund med hela lilla familjen.








Sportlov är bra dagar. I natt sover vår mellantjej över hos sin bästa kompis. Första gången hon sover över hos en kompis. Pirrigt för både henne och föräldrarna. Men det ska gå bra, roligt för henne att få sträcka ut sina vingar och få provflyga själv en sväng.


Och titta! En bild med båda katterna på samma bild. Det är inte lätt ska jag säga.

Hoppas att du har en bra vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar