onsdag 30 oktober 2019

Något nytt och energirikt


Alltså ÅÅ vilken vacker värld det är ute just nu. Helt magisk. Jag har fått den roliga möjligheten till att få förverkliga en barndröm, att få lära mig om och umgås med hästar. Och i en av dessa vackra vinterdagar fick jag följa med Linda, som är ägare till de två hästar jag fått äran att lära känna, för att köpa och hämta hem två fulla släpar med hö. Logen som förvarade all hö var så extra vacker i den snöiga omgivningen.








Med hästtransporten så proppad med hö att det stack ut genom de få springorna.




Längst snöklädda vägar körde vi sakta hem med vår stora höskatt. Hem till dessa två skönheter.













Efter att allt hö var buret upp till höloftet i stallet fick vi följa med på en tur ut i skogen.



Jag känner mig så glad efter varje besök hos Linda och hennes hästar. Istället för trött och urlakad som jag kan känna mig efter att ha befunnit sig i sociala sammanhang eller på platser med många intryck, känner jag mig istället fylld av energi och har lust till så mycket i tillvaron. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar