onsdag 27 mars 2013

Dekorera mera








Samma skåp med ny dekoration. Älskar att byta plats på saker i mitt hem. Flytta lite hit och flytta lite hit.  Rota i dina skåp där hemma, du har säkert mycket som du kan använda dig av så slipper du köpa nya grejer. Mycket får nytt liv bara av att byta omgivning.

Visst blev dom fina äggen? Några är är målade av mig och storebror och några gjorda av mig med servetter och dekopagelack. Tycker nästan ägget han kom hem med från förskolan, den med alla möjliga färger, är det ägg som är vackrast.

Lite äkta och lite fake, så kan man ju ha. Är väl egentligen inget fan av konstgjorda blommor, men det börjar faktiskt komma riktigt fina i olika butiker. Dessa har jag köpt på Åhlens (borde nästan få betalt för all reklam jag gör åt dem ;P).

Tack och hej från mig! :D


2 kommentarer:

  1. Översta bilden såg ju ut som något från en inredningssida, Petra! Blev så sött :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojsan hoppsan vilken komplimang :D TACK Sandra I!

      Radera