fredag 22 mars 2013

Här blommas och gnälls det..

Älskar vackra blommor.
Robin fick en blomma av sina arbetsgivare igår. Eller Robin tyckte väl att den var mest till mig som tack för att jag lånar ut honom så mycket. Blomman är i alla fall väldigt vacker och min minipåsklilja (den heter väl egentligen något annat) har också börjat blomma. Härligt!


Annars så är det mest bara gnäll i vårt hus. Nej det är faktiskt inte barnen som gnäller utan jag. Jag är nämligen gräsligt förkyld. Vilket leder till att jag beter mig som att det är syndast om mig i heela världen. Maken jobbar stora delar av helgen, så det blir att bita i hop och sluta känna. Som mamma är det mycket svårt att tillåtas vara sjuk. Buhuu!

"Ni kvinnor snackar om att föda barn, då skulle ni bara veta hur det är för en man som är riktigt förkyld.."

..Ni kanske minns den reklamen. Så är det för mig. Är jag förkyld är jag inte längre kvinna utan har plötsligt förvandlats till man...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar